STANOWISKO PRACY:
INŻYNIER SPAWANIA
OPIS OFERTY:

PMI Outsourcing sp. z o. o.  świadcząca usługi doradztwa personalnego w zakresie rekrutacji oraz kadr i płac, dla swojego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej o kapitale amerykańskim – poszukuje ambitnej osoby na stanowisko:

INŻYNIER SPAWANIA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

– kontrola zamówień klientów i określanie możliwości produkcyjnych pod kątem spawalniczym
– planowanie produkcji z zakresu spawalnictwa (sporządzanie instrukcji, ustalanie procesu, kontrola ważności egzaminów spawalniczych)
– bieżący nadzór i kontrola nad podzespołami i częściami spawanymi zgodnie z procedurami QVA
– odbiór prac i kontrola jakości wyrobów
– sprawdzanie konstrukcji stalowych wg przekazanej dokumentacji
– nadzór nad dostawami materiałów
– przygotowywanie dokumentacji i sprawozdań

WYMAGANIA:

– wykształcenie wyższe
– dyplom EWE
– wiedza techniczna z zakresu spawalnictwa i inżynierii materiałowej
– znajomość przepisów WUDT
– mile widziana znajomość branży kolejowej wg DIN EN 15085
– znajomość PED oraz norm zharmonizowanych
– znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym

 

PRACODAWCA ZAPEWNIA:

atrakcyjne warunki zatrudnienia
– pracę w systemie jednozmianowym
– ciekawą pracę w międzynarodowej korporacji
– zakładowy pakiet świadczeń socjalnych
– dofinansowanie do wczasów
– możliwości rozwoju kariery zawodowej

Stanowisko pracy/Job offer: INŻYNIER SPAWANIA

Serdecznie dziękujemy za przesłanie aplikacji.

NUMER REFERENCYJNY:

0003

OCZEKIWANE WYKSZTAŁCENIE:

WYŻSZE TECHNICZNE

MIEJSCE PRACY:
KĄTY WROCŁAWSKIE
WYNAGRODZENIE:

DO NEGOCJACJI

RODZAJ UMOWY:
UMOWA O PRACĘ
OKRES ZATRUDNIENIA
USTALA PRACODAWCA
DATA PUBLIKACJI OFERTY:
13 września 2018
OFERTA W FORMIE PDF

*„Aplikując na powyższą ofertę wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, zawartych w dostarczonych przez Ciebie dokumentach aplikacyjnych, przez PMI Outsourcing Sp. z o.o. z/s we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 24, REGON: 022246824, NIP: 8971791988, Numer KRS: 0000476018, w celu realizacji procesu rekrutacji.”